piątek, 7 września 2018

Diariusz Historyczny Piotra Hudymy LUTY

1 komentarz:

  1. Cykl „Szare Archiwum Obrazkówzkontekstem” to 100 archiwalnych „obrazkówzkontekstem” - pierwszych grafik z tego cyklu wykonanych w 2015 roku. Prace te powstawały do sierpnia do grudnia 2015 roku. Opracowując te pierwsze 100 grafik tworzyłem również reguły ich wykonywania, poszukiwałem motywów, sposobów ekspresji, określałem zakres tematów i – praktyce – kreowałem swój styl. Zaraz po zakończeniu 2015 roku zestawiłem całą setkę tych grafik w formie ujednoliconego kolorystycznie cyklu. Tak powstało „Szare Archiwum Obrazkówzkontekstem” – dziś odrębna forma organizacyjna w ramach „obrazkówzkontekstem”, całość estetyczna i formalna.

    OdpowiedzUsuń

Jan Matejko - 127 rocznica śmierci

Wczoraj, 1 listopada 2020 roku była 127 rocznica śmierci Jana Matejki. Ot, zwykła rocznica, taka coroczna. Jednak dla mnie każda jest jako...